Shooppppiing-----FREDAG!

Nu har jag snaart ttvättat klart för ett tag..!!

hur som hällst ska jag möta upp min kära kusin Sofia i stan o några vänner.  Sen kommer NInni my love.. och förhoppningsvis drar sig Carolin sig ner till stan från sthlm efte mellanlandat i uddevalla.. tror det var någon kille som saknade henne där ;)


hur som hellst en dag på stan.


sen Hoffmaistro på Liseberg!

Park Lane
skulle ha ngn ny öppning efter sommaren så man kanska ska dra dit sen o shaka as med brudarna.

NU ska jag hämta tvätten o sen traska til spårvagnen!



i mina nya blommiga shorts....










pusssss



morgonens låt Peaches – Talk To Me hög volyyym!


well way don't you talk to me..





Kommentarer
Postat av: malin

Fin blogg :)

Ska med på Hoffmaestro idag, såg dock på SMHI att det blir regn ikväll. Typiskt !

2010-08-20 @ 11:35:15
URL: http://moollys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0