söndag...weeei

Härligt med söndagar:)

Nu har jag varit med min mor hela dagen. Och hennes kusin Anna från sthlm.  (vars far gjorde sveriges första dator...hihi.. Gösta Neovius )Min morfars bror alltså...


Lunch by my place Pasta , pesto.. osv. och fruktssallad till efterätt..
Bettan joina oss vid lunchen..

sen blev det kaffe på Da matteo.. och min kära bror kom förbi, som är mitt uppe i sin nollning..(chalmers, teknisk-fysik )
Jag tror att om jag hade lagt all tid på matte som jag har lagt på annat som sy, skapa, sport, mode osv hade nog teknisk fysik varit ett bra val;) är ändå ganska smart. haha.

Har gått runt lite på stan inhandlat lite studiematerial... vad man nu kan behöva.. lite block o mappar??.. till att börja med. Och det mesta av materialet finns ju ändå på skolan :) (= färg, kemikalier, borstar, saxar stylingstuff osv)

IMORN KL 12!!!!           







Dagens outfitt:




tröja/(Tunika/klänning): H&M (gillar !) ngn vecka sendan
skärp: Gina tricot .. (5-6 år sedan)
tightsen: som inte syns är från Lindex shiney (lite läder/latex look) de vanliga-..haha

sen blev det grå kavaj o boats.



mmm nu ee jag så tröttt...hihi.

veckan 34 då:

  • frisörskolan (hela veckan!)
  • träffa lisa Karlson my love!!! LISA flisa har ju flytt till Norge ett helt år. äntligen tillb på riktigt!
  • ta ett glas vin o mysa ngn kväll med.. Jocke, Jennifer, Anna...?och ngn till;)
  • fika med sara kanske;)
  • sthlm till helgen. hälsa på´Frida o där kommer SARA fr. Italien vara på besök!! ska bli sååå skoj! har inte träffat Sara sen NOV. 2009. hon ee goo! kommer bli crazyy! (haha antar jag iaf)



hmm min dagenslåt..... LYSSNA! Chicks on Speed!

alla kanske inte gillar men jag gillar



Resten av dem här söndagen ska jag bara chilla hemmma... så gött. förbereda mig för imorn!!?! hm..hur?

okej. jag kanske ska diska (efter lunchen!) vika meer tvätt. hm... äh! får se vad som händer. hiohi



pusssss



Kommentarer
Postat av: Karin

Haha åhhh.. men fixar du en snygging åt mig då, en som är lika rik som snygg ;) Saknar dig going!

2010-08-22 @ 22:00:35
URL: http://bubbelsoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0