freedag




HEMMAA..

redan kl typ 02?
jo blev tydligen lite sur att jag tydligen bara var uppskriven på listan till halv ett! Så vände på klacken (boatsen) o gick! Hade fått nog av regn för dagen..så okej kanske det bara hade varit 10 min kö. men nej.


fick en mycket fin shoppingdag me söta tjejorna tidigare!
Hoffmaistro var galet.. ha ha OMG,,tur att jag inte tog några klackar!






Det vi hitta på shoppingrundan var då....


..

Ja det blev myckelt naturfärger.. o lite åt det klassiska hållet med spets o volang.. Men sen var det ju även mycket markerade axlar (jag gillar) och differnts i materiallen. haha glöm att min student plånbok köpte allt!



tack söta Ninni för en fin dag!! (även kusin Soffi propp)!!


En cheeseburger på vägen hem. Mätt o belåten. Säga hej då til Bettsy!!.. och jag är redo för att sova min skönhetssömn.



godnattsång...
Kleerup – With Every Heartbeat (Feat. Robyn)



pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0