im going to sleep mode now

Roman Polanski avslutar den här annan-dagJULEN 2010. God natt.
Ghost writer.
Bra film
slutet gör filmen komplett.
klarade ju vara uppe till nu, så bra.
Det Har varit en vit JUL i benämningen snö och risgrynsgröt.
Tror jag har varit ganska snäll i år trotts allt fick en del fina klappar av tomten:)
Ett mysigt avslut på 2010 verkar det bli.
TIsdag ska jag hem till Göteborg o börja med mitt skolarbete som man fint fick i uppgift över julen. Tror det går o få ihop ngt bra!
Just nu är jag då dödstrött, som vanligt. som alltid nästan.  Ser fram emot 2011, men än är det ju hela 5 dagar kvar. ska man utnyttja dem till max eller bara vänta in till att det är över o ett nytt år börjar.
Ska jag ställa allt tillrätta på 5 dagar som jag har ställt till med under 2010. Nja nu är det inte en överdriven oreda jag har gjort. men visst finns det saker man har lärt sig att kanske göra anorlunda nästa gång. och nästa gång kanske inte ens kommer hända.
En oerhört bra sak!... UTBILDNINGEN i höst har verkligen fått mig mer intresserad.
Hårskuplturering hårdesign.. !
Im going to sleep mode

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0