eee

Den här morgonen har jag nog svårt att sitta still.

pluggar, men somnar nästa, o samtidigt känner jag mig som en stutsboll.

Jag säger till Beata "Jag ska nog ta ett hål till i hörat"

varför inte på en gång så jag hämtar ett par plastörhängen som jag hade när jag var liten o tog mina första hål.

is.. o sen trycka in genom örat. inte mer än så.

Okej då har jag gjort det. får väl fortsätta att plugga.

kollar på när Beta målar mkt fina smycken, ska bli ringar.


Örhänget är rosa så syns inte mkt. gjorde ju inte ont. trodde det skulle göra lite ont. knastra  bara lite när man tryckte igenom brosket..haha


ee.


nu ska jag o bata gå en sväng till Godis 4 you. där de var skottlosning härom veckan..hi..




hejdå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0