fin söndag idag:)

Hur var det u då.


Jag trodde (om jag ska vara ärlig) att det va typ en ganska dålig dag igår. men jag ryckte upp mig o åkte till Matildas + kollektivets inflyttningsfest! mkt trevligt.. !!

Efter lite avdropp av folk droppade jag även av o mötte upp Gusten o Tim i stan. Kellys o sen styrbord!!

Efter det träffa vi på våran nya vän Johan i korvkön (med syster) :) efterfest till 9 hos .  våran nya vän.. rödvin, fiiin musik (johan va tdligen en muuucket bra kille!) underbar natt!


hahah,,,,,


nu ska jag äta
naturgodis o godis.

men först färskpasta  grön ravioli med ricotta o spenat. NICE!

Resten av dagen kommer jag tillbringa i min säng...

dator, film?, nätet, pluggbok, sova, äta godis,



mmm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0