Härlig helg!

Fredagen börjar med en saxkurs på Salongen med ARI.

Edges från HH simonsen

Tendenz


Eftersom jag inte har modellnamnen i huvudet har jag gått efter vilka saxar de borde vara..hi

bpc, bc och ba5530.


SUPER NICE!




Efter det trevlig fika på stan me Hugo, shopping, KInarestaurang me Sofia o Martin och sen film mys hos SOfia..o sleep over:)

En mysig lördags dag hos HUgo:)

Kvällen besöka JOcke i Möndal. HAn hade det fint där.  Och han bjöd på kladdkaka med hallon o glass. Tee o film. Där missade Anna o Johanna en trevlig skvallerkväll;)


SÖNDAG
idag


Detta blir en lugn dag. ska gå igenom lite produkter BUmble and Bumble, Evo, doop och så klart schwarzkopf. Ska hellt enkelt fräsha upp min hjärna lite inför min start på CYBTEKK


Frammåt eftermiddagen blir det allt lite spinning på Friskis ;)

Hörde ett ryckte om att Anabanan ska skaffa sig ett kort på friskis.. Hoppas då på en gymkompis i K-dala! hihi





puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0