Söndagsöndagsöndag...

SLut på den här veckan...
Efter en fin kväll igår har jag o Kimmsy sovit till 2 kanske o sen käkat pizza..hehe


Om man går lite baklänges kanske jag kan komma på vad som har hänt nu i veckan...lr åt ngt håll iaf


Förra helgen KICK OFF i OSLO för CARLINGS 100ÅR
Jag Andy o Lisa fick nöjet att åka dit..lite bildbevis...hihi....
 Jag o micke från kompassen..haha

O nedanför posar FRANK DANDY

 

Lee trog dit elvis...




Diesel hade lite avklätt...



Jag o lisa





Och dagen efter viid frukosten..hihi...


o dax att springa iväg till de fortsatta visningarna m.m. o man får inte glömma sina tänder...



Tisdag..klippa mitt hår!!!:)
Det va på tiden att fixa håret lite.. o jag blev riktigt nöjd. Mikaela på Bellbox;)

finns bara en efterbild..haha

efter


 

Igår lördag
Lina  fyller år (idag faktiskt)  så Party hos Angrlica.
Söta Lina tog sig hela vägen från skåna så vi fick fira henne;)



Carro & LIna

Kvällen var allt spännande Josse tog beslag på alla balonger...



Jag hade ett litet tema för min klädsel för kväll...hhihi.. lite 70-tals inspirerat..






på vägen till Krogen sen med Kimmsy o johanna var blåsig...

Trots vädret va kvällen...supernice... hiihi

peace and love...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0