ett år till

I stockholm hos Fridiis i april 2008

   jag blundar i alla fall inte!!! haha         

                


ja det är det här jag gör nu när jag egentligen ska plugga. kollar gamla bilder. men man kan behöva ta lite pause ibland.

Ett år är faktiskt ganska lång tid. man hinner förändra sig en del. hmm.. uppleva nya saker och bli lite klokare kanske.
aa även jag. Nej jag är faktiskt smart när jag väl är vill. äh jag verkar ju inte osmart mer bar lite flummig ibland. Och det är i alla fall väldigt roligt. haha. För er som känner mig vet vad jag menar.

Jag skriver ju här som om alla som läser skulle vet vad jag tänker precis just nu. haha... och så är det då.


peace




Tänkte precis på att jag Beata ska kanske bli romiiiiiies. vore helt kul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0