frida o Lisa

Nu har jag jobbar hela dagen.. till 5 i alla fall.

så då sitter jag hemma hos Frida o Lisa s är här vi har ätit mumsiga Toast med tonfisk.
jag hörde något rykte från Frida om någon kladdkaka......hihi....??....


Sen ska jag o lisa ut o springa...:)


hm måste plugga idag också.

och packa lite.


Ja nu ser vi på Road Trip ... haha. looking forvard for Ninni o min Tripp. awesome.

Und jetz wir esssen Kinder maxi. more milk less cocoa... hmm... 

 
och har hitta min favorit tuggummi.
V6 green tea Jasmine

Nu ringde Fridas telefon, hemtelefon. hm ja tydligen va det bara hon som visste att hon hade en telefon. det va ju bra i alla fall.  Så hon sa  "vem ringer mig, det är ju ingen som har mitt nummer..".... haha.


Igår va jag bjuden på mysigt Kaffe.. väldigt trevligt. :)



hm ja får se om det blir någon kladdkaka snarrt...
o någon jogging runda..
o sen tid för att plugga..


 
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0