tidig morgon...

klockan 06.15 ringer min väckarklocka. zzznozar lite...
men ska ju möta emil för att gå till gymmet 7. o jag skulle ju stoppa in en tvätt i maskinen först.. hm. jag blev lite sen. men bara 5 min.

Gött o ha gymmat så tidigt...
Ja nu har jag nog mig en flitig gym kompis:)

Ja tvättta tvätta... va mycket kläder man har.. och så tråkigt det kan va o tvätta. det är ju därför man väntar tills ja man ungefär börjar gräva längst in i garderoben för att hitta något vettigt att ha.. hihi. ja för de e ju bara de kläderna kvar.

Jag trodde jag börja 12 idag. väääldigt tur att jag ringde o kolla läger på jobbet... efter att jag råkade ta mig en nap efter frullen.. vakna jag o va lite fundersam över när jag börja. o jag hade nog inte hunnit till 12.  så 14:00 befinner jag mig på jobbet istället. som jag ändå skulle.. eh.

kanske ska ta en titt på plugget nu då...hmm...


hm kolla lite lägenheter...

nej nu vet jag jag ska söka massa kurser o  sånt.



peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0