SOlen? ...hm. 500 sider textile science då..

Jag som hade planerat en jätte solig dag idag. så att jag skulle kunna va ute i solen.

Igår va det sol.
Skymtade den lite vid min lunch. en kort stund.
satt bakom lagret. hade dragit ut kontorstolen.. hm något konstigt med dörren gjorde att ljuset släcktes. hehe. märkte inte det först.. men så fick ta en annan väg in, rullandes med min stol, kaffekopp o Elle-tidning.

Jag och lisa gick ute en stund på stan efter att vi hade sprungit, tittat på gammla bilder o lyssnat på massa muusik.
Tog endast En mineralvatten på krogen.
 Där träffade vi på hennes bror.
För övrigt. va vi inte så super uppklädda , men lite.  lisa o ja hade våra  gråa traschade jeans. o det e ju nice. hon sina converse o jag min favorit shoes. hon sin hood o jag min HULKEN t-shirt + min skinjacka från hm-young. (så himla bra, så himla billig, så super snygg) hahah. 

              

mina byxor e inte helt klara, ska trascha dom lite mer. sen ska jag visa.

ja utan mascara o puch-up tog vi en sväng på krogen.



Hur som hellst. vakna ganska tidigt, ville ut i solen.. hm men njao. får sätta mig här vid datorn o plugga istället. eller skulle gjort det kanske hur som hellst.

En dum propp har gått i min lägehet. och hittar den inte. så jag får vara utan spis, micro, tv, o ljus i badrummet. Men tack o lov funkar det i min lilla del av lägeheten. förlyttade kaffebryggaren lite tillfällit in tll mitt rum. Hur ska man annars kunna plugga.


såå tillbaka


HAAATAR MIN computeeer... ja nu efter jag hade skrivit klart det här inlägget dog den för jag hade i batteriet.
tack o lov sparades det. annars hade jag ju inte skrivit om det...


såå tillbaka till textile science boken på 500 sidor och övriga böcker, och knappa in lite fyndiga ord om jeans på min data.. och nu har jag dagit bort batteriet. har lust att slänga det bland äggskalen i komposten, för det verkar ju va lika hållbart...blää
 


peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0