efter 11 timmar på jobbet.

  •  tvätta
  • vika tvätt
  • städa o fixa
  • ut på en kvälls-spring-runda

Ja det trodde jag att jag skulle hinna med efter att ha packat massa saker hos mamma som jag ska ta till Göteborg imorn. Jag var i alla fall helt säker när jag åkte från jobbet. efter att ha spenderat 11 timmar på torp.
jag var en del överpossetiv om jag skulle hinna allt.

Efter en kopp te och tilltugg hos mor. började jag nog sjunka ner på något mer normal nivå. men då när man tar en sekund att inte koncentrera sig på vad man ska göra sjunker man lite för mycket.


Ja då sitter jag här o lyssnar på "att fånga en fjärill" av lars winnerbäck. och nyss börjat vika. 23 och inte ca 21 som va tänkt. och inte har jag sprungit någon stans. fast jag är mer för att springa på morgonen.. så så får det fortsätta att va för det mästa.

Nu efter många om och men. Ganska nöjd men min kväll som den är nu.. för har en kopp te o lyssnar på musik o ska fixa o greja o sen SOVA.

så  nu ska jag inte sitta här o fundera över vad som jag har gjort , inte gjort, borde gjort, ville ha gjort, borde göra, ska göra eller vill göra.

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0