hejhopp

Idag är jag äntligen ledig, tänkt mig en dag på stranden, men vad ser jag när jag vaknar upp. ingen sol som väcker mig?!
En hel vecka av sol, och så orkar den inte lysa igenom molnen en enda dag till. 

Men då blir det en msyg hemmadag SOVMORGON!

lite frulle läsa bok i sängen o dricka te. nu fixa lite här.. jag fixar nog mest här vid datorn kanske just nu o Björn städar men jag ska nog gå o diska snart:)

Igår va en trevlig dag.
förutom att det va öde på Torp. hellt öde. om det inte vore för Robert som jobbade med mig några timmar hade det varit välidgt tugnt.

sen sprang jag en runda. så underbart att träna.

Middag hos mor var sedan mycket trevligt. Morbror Peter o Nancy med hannes o Kalle va med. o Betty va där en stund. O sen jag Björn o jacob.  det blev lax med ugnsrostade rotfrukter o pestosås.. och blåbärspaj till efterrätt:)

Sen mötte vi upp Lisa s o Dennis till Buttlers.. blev en mojhito:) frida o Daniel kom också en sväng o så blev det kulgrens.


ja mkt detaljer här.


hur som helst skönt o va ledig.
snart blir jag väldigt ledig i göteborg och oledig på samma gång. ska bli kul!!


peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0