Måndag i kortedala..

Idag har jag introducerat mig i mina studier. tagit en titt på första hemtentan på 10,5 p.

Kommer bli klurigt. så därför ska jag väl ta o börja kolla in föreläsningarna om en stund.

Design i professinon och teori.

Min första lilla uppgift handlar om designprocesser.

 

Övriga dagen har sett ut så här:

  • liten jogging tur, 4km.. ska hitta en längre runda snart
  • frulle me Beata
  • hm vsd hände sen. jo lite plugg.
  • handla för lasange lunchen
  • Sofia kommer förbli o vi bjuder min kära kusin på Lunch.. ska åka till Sambia i ett halvår så bäst å föda henne lite.. Det var nog mäst beata som gjorde lasange..
  • LASANGE mkt god med: spenat o keso, morot, äggplanta, tomatsås, soltorkade tomater o västerbottenost på toppen. + en del vitt vin o olivolja.  = 8 extra protioner till oss sparsamma studenter
  • efter detta ja plugg...
  • inte lika lyxig midag gjorde jag,,, fiskbullar, morot o lite potatis.
  • pluggeliplugg dax för föreläsning!!...

 

HÄr är en liten huse syn i våran lägenhet.

(förutom beatas rum, som inte e helt klart.. o inte så mkt av mitt heller i o för sig. är klar men inte rätt färger i rummet...)

Vårat trivsamma kök



En mycket fin lampa jag har lånat av beata.



Här sover kissemissarna. Jag har fyllt bordet med plugg.


här pluggar jag för tillfället.





Vårt fina äppelgröna badrum.





Hallen är lite under uppdatering. Ska få upp spegeln och en hatthylla. Efter vi har lagat väggen igen.



Ja då tillbaka till plugget.. ja för övrigt den kära italienresan e tyvär glömd nu, så mer tid till plugget då..:(

nåja vad är en bal på slotten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0