nu är jag flyttad

Ja idag har jag jobbat min sissta dag som jeansansvarig på Carlings.

Det är skönt att förändra, förnya i hopp om att det ska bli bättre. och det tror jag verkligen.

Kortedala med Beata och plugga står på schemat denna höst.

redan köpt nästan alla böcker, skönt. :)


Förändring.. förnya.. utvecklas.. hellt enkelt byta vinkel på livet.

Ett nytt perspektiv. ett nytt hem med en orange byrå i hallen med guldknoppar, äppelgrönt badrum, slingrande glittrande grenar på väggen i sovrummet och glassgrönblått vardagsrum.  Lite färgklickar i vardagen:)


Men hur som hellst.

 imorn en liten inflyttningsfest:)

och nästa vecka blir det Italien!!! Ischia...:) sol, bad, god mat o massa mer.. underbart!

lagom hemkommen är det Bröllop.. Emil Emil:)

sen pluggeliplugg...


men just nu sovdax...

go natt... puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0