vin, mohito, vatten, tee vad mer...

ska skriva en liten rad här


en hemmadag idag.

gjort lite smått som kan va bra.

registrerat sig på kurserna.

dricker te.

är trött på mig just nu, eller inte just nu, men förut jag jag jag jag trött på mig!

Imorn jobb igen. har märkt att det är något som kommer tillbaka varje måndag.

kanske en date me Ninni..:)


Igår middag hemma hos Frida. en lite mini kräftskiva.. mycket trevligt.

Daniel, Lena o Gunnar va ju me också. O Björn också.

kräftor, räkor.. o jordgubbar o vin.

Får inte glömma fredagen i Göteborg.
Middag me min kära Beata.

sedan Middag igen.
Magnus o Magnus, underbart gott!!
Med Björn och Frida o Daniel.

lite små drinkar efteråt o mycket trevligt va det!



peace..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0