JULMYS...snart!!

haha.. glöggen dödade min mage i torsdags!!.. inte kul. men aja sånt kan ju hände...hm.


Igår köpte in lite pyssel material för dagens JULMYS hos Anna.. hihi ska bli kul. Ska bara fixa ett pepparkakshus att klistra ihop.. jag hoppas på att hemköp har ett åt mig!!!

Igår fick jag även träffa min kära Kusin Sofia som har varit i Zambia och jobbat på ett barnhem hela hösten.. ja hon klarade sig igenom Malaria och några mystiska maskar la ägg i hennes kläder och sedan kryp in under huden. Hennes kän svullnade upp massor och hon fick äta antibiotika och sen var det att klämma ut maskarna ur benet..ehe.. läskigt..!!

Vi såg på IDol igår också.. VARFÖR åkte Tove ut! blää.. Nu ska ERIK vinna!!!




Nu ska jag iväg med Anna Banana.. och handla lite mer saker till dagens JULMYS;)



pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0