julkalender

Snar ska jag och Beata kolla på våran egna julkalender..

Twin Peaks

Mark Frost och den Oscarsbelönade David Lynch står bakom serien som handlar om mordet på den populära tonåringen Laura Palmer. Serien balanserar hela tiden verklighet med fiktion och karaktärerna är så annorlunda att de blir normala i dess konstiga omgivning. FBI agenten Dale Cooper kallas in för att undersöka mordet på Laura. Ingen i staden Twin Peaks är oskyldig till något. Efter att serien lagts ner, gjordes filmen "Twin Peaks: Fire Walk With Me", som handlar om Laura Palmers sista sju dagar.








och är han inte snygg! och var har man sett han.. kanske Sex and the City? ;)
som man har sett alla avsnit ett antal gånger..




Måste tilläga att blev ganska nöjd med mitt pepparkakshus (trots allt ) som nu är i säkert förvar i vitrinskåpet där varken katterna, jag och eller Beata kommer kunna äta upp det i smyg..


Övrigt idag, jobbat med mina fobier..
ska ska läsa bok sen.. om färg för färgläran
träna kanske...
sen får jag se..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0