alla-hjärtans-dag... snart slut

Ja hoppas alla har haft en fin alla hjärtans dag. själv har jag varit hemme hos mi pappsen o min kära 2 bröder.
lämnade att ha det roligt till frida, angie o Lisa...

Men det har har vart mysigt, roligt att träffa dem, mmm o massa chokladhjärtan... så nu sitter jag o knaprar på det sissta.
Gud vilket stort hjärta jag kommer ha efter alla dessa sötsaker. för avv pepparkaker blir man snäll och av chokladhärtan borde an bli mer kärleksfull:)

Ja det är en väldigt liten bit kvar av mitt chokladhjärta, nästan slut.

Ee lite avis nästan på min kära syster som bor dynget rynt typ hela det här året i ÅRE... ååååå åka bräda!!!!! hon borde bli grym alltså..hihi.

Fatta vad lyckliga alla är som är helt hela o kan åka bräda. men vem vet, det kanske man kan snart. gick ju helt ok att testa lite surf, även om det inte riktigt e lika ansträngande för knät att åka lite nybörjar surf som att åka snöbräda o wake.

mums nu var alla härtan slut.

imorn e det dax att jobba, efter de här underbara 2 veckorna i Brasilien, love love love... vilket land. ja man såg väl antgligen de bästa sidorna av ladnet när man var där som på semester. men så nice. '

jag skulle vilja börja surfa. det va sjukt kul. mm det vore ngt alltså...

Det är roligt med bilder.... mmm..hm. borde kolla igenom bilderna från BRAZIL snart. så hoppas att imorn jag, Kimmy o Ninni...ska fixa ihop bilderna.. ja helt enkelt slänga ihop våra minnen...

hihi.....

hoppas mina sötisar blev glada för sina små presnter jag ahde med mig..
o Lisa flisa för sin magiska sten..

Å Lisa Lisa (franke) du måste komma o häls på mig väldigt snart!!!
vi måste planera för våra äventyr tillsammans...hihi.


JAG HAR EN STOR PLAN....

jag ska ha köpstopp på onödiga saker o spara massa massa penger. 

sedan ska jag ta en ryggsäck o resa jorden runt..hihi..  och ja, ta med mig någon, kanske några vänner...hihi. den som vill.


länder som jag bla vill till:

BRASILIEN ----- ja måste tillbaka.. o se RIO o AMAZONAS... 
INDIEN
AUSTRALIEN
KINA
JAPAN
NYA ZELAND
Paris.. --- aldrig varit i frankrike
RYSSLAND.... inte hela ryssland men kanske St Petersburg..Moskva 
London... en egen trip dit kanske.
ISLAND...
USA--- new york..m.m.
Prag- Tjeckien...


Listan kommer bli längre,,, o ja alltså inte alla i samma veva. men lever ju bara en gång så det e bara att börja lägga pengarna i SPARGRISEN...!!

Det blir ett nytt liv det här. ingen mer SLÖSA utan SPARA   ....

Vet att jag kan om jag vill.


Nu i veckan börjar min nya kurs.. ska bli kul. vara lite kreativ. modeteckning tillskärarakademin

P-möte... måndag.. bra att komma ihåg.

Försöka med ett hälsosamt liv på Måndag- alltid på måndag!... haha

mkt händer på måndag. SKOJ SKOj... hiihi..

ska kolla i min lilla almanacka kanske o börja leva ett lite mer fyrkantigt liv.. bara lite mer. lite. så lite som möjligt. inte mer än nödvändigt. hihi...


gooo kväll......


peace and love..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0