hej svejs nu e helge slut

Nu sitter jag hemma efter att ha varit ute o snurrat..

Har varit hos Beata sen efter jobbet i Lördags..:)
fick ju bara stå i 45 minuter o vänta på Bussen som va sen!!:....burr,.

Jag o Beata hade jätte trevligt.. va ute lekte i snön med Elias , Elvira o kristin,.
gjorde en väldigt fin Snögubbe:)

Idag såg vi på en mycket intresant o rolig film. Fransk. o jag minns ju inte namnet just nu.

Trion från... ngt.

rolig.

blev även en goo voffelfrulle..hihi



Sen fick jag skjuts me Lisa hem:) vi åkte hem till henne i Högsäter o åt goo paj innan vi hamna i min lya.




Den här veckan har många problem att lösa.

ja det är veckan som har problem.

jaaaaa...




Nu va då mitt hår en aning kortare o en eller två toppar mer kluvna.

haha....

 det är nog bäst att jag skrattar mer åt allt mitt eleände jag tycker att jag har nu,.hihi



goooooo natt.


Kommentarer
Postat av: Beata

Trion från Belleville!

Det var för övrigt mycket trevligt att ha dig här - det tyckte Patrik också :)

Puss

2009-02-23 @ 10:27:54
URL: http://residenset.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0