smart

Ja man tror att man ät så väldans smart hela tiden.

Så nu har jag lagt min mp3 på något smart ställe, ett sånt där ställe man bara kommer på när man är som smartast. Hur ska man då komma på vart sakerna ligger när man inte är sitta klyftigaste jag. fuck!

Detta va ju 2 veckor sedan, eftersom jag tänkte jag tar med min slitna mp3 till Brasilien så slipper  den andra bli så sandig o saltvattnig, men vad hjälper det om man nu har lagt den på ett så smart ställe. fuck this.

Men nu är jag jävligt smart o planerar lite o ska städa lite här i min lya. kanske städar jag fram den, men det dumma är att när man lägger saker på smarta ställen brukar man inte städa fram den för då ligger de ofta på ett smart ställe där man inte städar.


Ja så nu när man ska boka ett sånt där träningspass så hamnar man ju reservplats...blä.

nu har jag städat i en hel halv timme.
börjar få lite ordning, efter att bara dumpat saker i min lägenhet hela helgen, ungefär sen fredags vid 10 tiden på morgonen när jag kom hem. visst jag var duktig som packa upp allt jag hade haft med mig, men så hamma mycket mest bara i sängen o på soffan..hehe.

nu e högarna mindre.

jag har bestämt mig för att inte köpa ngt onödigt på väldigt länge, kanske redan ahr sagt dt men jag menar det verkligen, jag vet inget jag verkligen behöver just nu iaf. men mkt man skulle kunna tänka sig att ha. men det ska jag inte ha, inte lägga pengar på massa saker saker saker saker saker saker saker saker saker saker saker saker saker saker saker saker saker saker saker saker saker saker saker saker saker saker saker saker saker...

hatar saker.

tror jag altså.

Idag har jag gjort av på 15 kr. hm pluss bussen hem fr jobbet.
bra för mig ekonomiiiisk.

jag ska ju börja samla på pengar. inte för att jag just vill ha pengar, eller för att jag ska bli rik. lr ngt sånt, det hade gärna fått vara pressade o torkade blommor eller något sånt. men så tänkte jag att pengar är lite mer funktionellt.

Nu har jag satt på mig ett av mina fina arband jag köpte i Brasilien.
skulle ju kunna va fyndigt att ha ett kort på det.. men det har jag inte just nu..

det är sandbeigt flätat (ungefär) med bruna träpärlor o en snäcka på. hm ganska fint. gav ett likadant til Frida eller om det va Angeica.

I Det här läget undrar jag ju lite var min lilla städrobbot är. VAR VAR VAR???

dax o göra något än att sitta här bekvämt i min fotölj o lyssna på musik...


puss puss puuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0