fredag den 13e

Ja det är så här det är att vara i Sverige..

är sjuk

ont i hela kroppen, va dock lite värre när jag vakna för att vi skulle åka hem från Brasilen..jag börjar med att välta ut ett glas, glas bitar över halva golvet. hm. ja o så kom det på täcket så ja frös resten av natten, det här va ju lite innan vi va tvungna att gå upp. när jag väl vaknar klockan sex så har jag nog lite solsting, fross, feber, förskyld upp åt öronen. men vad måste man inte då.. jo gå upp o lämna det underbara landet.

hemma nu mår ju lite bättre men fortfarande tjock i halsen.. blääää


Men vilken resa. så sjukt bra. Tack Kimmsy o Niinnii...hihi..



Lisa du e underbar! Ska bli kul o ses igen nu :) jag har en liten present till dig!

Lisa Franke du e me helt super underbar!!! hultsfred med dig vvould be the best!!!


o alla andra love you!! kärlek..



undra vad jag gjorde i söndags..hmm bada med Delfiner... hihi... o surfa.. blande delfiner också...

snart kommer jag no med några bilder...hihih



här är jag i denna stund...eeeiee



 hos my mama 



kiss

Kommentarer
Postat av: LISA

det är UNDERBARt att du är hemma igen =) ågh jag blev väldigt glad för att du tänkt på mig udner resan å köpt så fina saker till mig! nu ska vi lägga oss å mysa i fridas dubbelsäng. ses om två sek! puss

2009-02-14 @ 00:08:55
URL: http://lisaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0