go kväll


Ja den där listan jag gjorde förut, har jag inte riktigt följt upp. Jag skyller stort på att jag e lite kraslig. så nya tag imorn.
Nu provar jag lite kläder inför resan..hihi. kul.


 traaaasiga.. inte lagada alltså...

 den här kläningen va ett tag sedan.. ungefär studenten..nice.
Dock va det ett ciggarethål i den. ..:(  


 Jag har nu inhandlat solskydd. ska ju inte bränna mig!!!

hm så imorn blir mkt att göra. men det e kul..hihi. är friskare nu så då orkar man mer...hihi

nu ska jag göra annat. eller fortsätta hitta sommarkläderna längst in i garderoben. o sen möjligen måla klart muggen:)









finna sommarminnen......

  Jag o Kimmy sötis.
    på färja Med Andreas o Lisa och de andra som inte e me på bilden,,,
 min sötis lisa..hihih



peace..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0