Goooo MOrn!

NU har jag vaknat o ätitfrukost me Lisa sötis:) min hemlösa kompis., så nu har jag en sovkamarat.
Lisa kinesar här.

hiih

nu dricker jag klart mitt kaffe snart då.. o kollar på gamla bilder..hihi.




hihi

 mmmm wake wake wakeboard



'
JAg federica o Frida italien 2006;)



jag o min söta lisa på en av våra underbara ölkvällar kanske....hihi



 
ooold times me Elin  , Losiana ,new Orleans  






 hihihih....



Nu ska jag göra ngt kul...


hm börjar ng jobbet snart. ungefär 12. så kanske skulle göra mig klar för job. det tar ju en liten stund att ta sig dit med de långsamma stadsbussarna. lr bussarna överhuvudtaget. 

love you alll... kiss

Kommentarer
Postat av: Filippa

Hey love! Kul att du skaffat en blogg så man kan hänga med på vad du pysslar med om dagarna!

Saknar dig hjärtat, vi måste ses snart! Poipoi

2009-01-19 @ 10:43:56
URL: http://www.filippaaas.blogspot.com
Postat av: LISA

TJAAAAAA hannna.... kul att du skriver lite så man har nått att göra på jobbet hahah.. JAg gillar dig min vän, i morgon kommer jag å "kinesar " hos dig igen haha...då ska vi se klart på filmerna!! BIG HUG

2009-01-19 @ 11:43:53
URL: http://liasell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0