hemma i Brazil

Ja nu ar andra dagen har i Brazil avklarad pa stranden. Nice. mkt sol.
Jag kimmy O Ninni hitta oss en tevlig Brasilianar att spela fotboll med, han va mojligen snappet battre.hihi.
Namnen har ar ganska svara att komma ihag, men han hette nog Dofedardo .. nastan,

Ja det ar hellt underbart. :)

min nasa blev ganska lite rod idag, men men vad ska man gora nar man vill spela lite foboll pa stranden och det rakar vara mitt pa dagen..hahaha.

Hur som hellst nu har jag o Kimmy precis kommit hem fran en lite utflykt vi haft med 2 andra mkt trevliga Brazil guys.
ja och det dar med namn. skit alltsa. Men den enna hette iaf FA

vi var pa ett mkt mysigt Kafe dar de hade olika goda frukt saker pa menyn. allt med deras exotiska frul Azul (hette den sa)
jag o namn. nej. hur som hellst en fruktig mix av denna regnskogsbar och banan med mango o annanas till. Nice.

Imorn ska vi upp tidigt, for vi ska aka ivag till PIPA, ett surfparadise... om man vi surfa annars e det bara valfigt vakert.


sa upplagget ar:

idag ska vi antingen ga till ¨SALSA street¨ som ar till for turister; hm mkt feta Europer sa vara brazilfriends, men kan ju va kul att se anda..hihi. man kan ju gamnfora med Pattaya,s om ja ar meste feta gubbar fran europa. inte riktigt sa, men turistigt. hur som hellst vi kanske ska dit en svang.    De overdrev sakert!!

annars gar vi pa ngn Sambastalle som Fa visste om. mkt nice. men sa ska vi upp tidigt imorn sa far se vad det kan bli.. fast det blir nog senare iveckan..hihi.


Dettta blev en liten sabb uppdatering. jag kanner att jag vill hem till hotellet o duscha innan vi ska ut o ata eller sa. sa nasta gang kan ja gju ladda upp bilder. eller sa inte glomde saklart ubsgablen.....gggrrrrr. kanske gar att losa.

Hur som hellsst pa tisdag skaa min kara nya van Dofedardo lara mig o Surfa....weeeeee.


skriver mer sen...


peace and love

... dax o dricka mohito  maybeee,,..

Kommentarer
Postat av: LISA

din GOTTEgriiiiiiissss....det är tomt här hemma utan dig! jag bor hos frida nu :) jätte skönt å roligt!! vad brun å snygg du komemr va när du kommer hem.... fusk!!

hälsa de andra ,.....saknar dig!! PUSSSPUSSS

2009-02-01 @ 12:45:14
URL: http://lisaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0