morgon

måndag morgon.
är sjuk. hm sjuk sjuk. ont i min hals o snuvig, känns som huvudet väger 5 kilo mer än vad det gör. och är uppstoppat med massa bomull ( tyngre än vanligt bomull väldigt tung)

En sak är då stryken på min lista.. inget träna idag!

Har i alla fall börjat med att städa. man e ju tvungen.

Men ja jag har ju ungefär 2 dagar på mig att bli frisk.  vore bäst.

Ska ha 2 halsdukar på mig. minst. och Lisas poncho som e så gooosig.

nu e det på tiden att...


  • STÄDA
  • DISKA ( redan gjort klart)
  • LAGA mina solglasögon (måste ju ha mina favoriter)
  • TRÄNA... Nej..e skuk ;(
  • HITTA en väska. (lagom stor!!!) rullbar.
  • BiBLIOTEKEt ( måste ju låna lr läman tillbaka böker)
  • JoBBA ( har massa att göra där)
  • STÄDA
  • DISKA ( redan gjort)
  • LAGA mina solglasögon (måste ju ha mina favoriter)
  • HITTA en väska. (lagom stor!!!) rullbar.
  • BiBLIOTEKEt ( måste ju låna lr läman tillbaka böker)
  • HÄLSA PÅ  Ninni på Vero Moda.. fanns möjligen ett par byxa där som vore bra för BRASIL
  • JoBBA ( har massa att göra där)

om jag nu får ngn tid efter det här ska jag måla på min mugg..hihi. och min oklara tavla. o sy.

  ♥          

busy busy busy gonna gooo....


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0