söndags mys..

vilken väldigt skön hemmadag det här är. dricker massa te.
kamomille. och blåbärste,

diskat. bra.

börjat med mitt plugg, lite. jag har välidgt lång tid på mig. så.
men ska ju ändå göra klart det ganska snart.
Idag har jag lärt mig att Levi Strauss föddes i Buttenheim. Och hette då Loeb.


nu lyssnar jag på BJÖRK- DEBUT
bästa skivan av Björk.
har väldigt lite musik på min dator har jag upptäckt. men har en plan att förbättra det. sakta men säkert.

tänkte städa, men sen kom jag på att jag har det ganska städat. så onödigt.

ikväll kommer LIsa sötis hit o då ska vi mysa o se på film, har jag bestämt!

men först nu ska jag gå på yoga. men innan yogan ska jag nog springa lite hm jogga.
och på det blir det lite konstgjord sol.


10 dagar kvar till den riktiga solen på andra sidan av ekvatorn.



بوسه، ماچ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0