WWEEEEeeee BRAZIIIIIIL

JA då va det snart dax att ta tåget till Stockholm:)

Men först är jag nog tvungen att lämna tillbaka mina böcker som jag ahr lånat om max gånger via internet. typiskt.

O sen va det nog superlim jag kan tänkas behöva om jag ska laga mina solglasögon, frågan är bara om det kommer bli ngt bra...hm. ska försöka iaf. det ska jag nog pilla med på tåget....

Sen måste ag ju ta en sväng på stan o köpa ngn bra väska, kan va bra att ha. hm inte resväska utan mer bra att ha handbagage väska. men dumt att gå ut sådär i sissta sekunden för då köper man nog inte precis den man vill ha egentligen utan den bästa man hittar på sådär en halvtimme eller vad jag kan ha på mig,

Jag vet inte riktigt när tåget går.. år det 1 eller går det kanske 2 eller går det halv 3.
borde nog kolla upp det...

sen har ajg inte sett flygbiljetterna heller, jag hoppas dom finns ngn stans. eller så är det elektronisk o man bara behöver bokningsnr. men jag lämnar det åt ngn annan. nu är vi 3 på resan så behöver ju inte ha koll på allt.

men ja det viktigaste är ju ändå biljetten o passet. men passet har jag iaf koll på.


nu låter det som att jag har värsta okollen på allt. men det har jag ju inte. 

 en lite före bild. blek:)

 min väska:) ganska stor o hälften luft.



Nä nu e det tid att röra sig här ifrååååån.

kissses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0