äntligen...

Jag börjar få ordning , lite på mig efter helgen. Det var en tuff dag , den där fredagen. och sjukt skoj. Jag säger bara det jag, Angelica, Emil, Tim o Andreas hade en mycket kul kväll!!!...även om Andreas traska hemmåt när vi andra gick vidare.

Nu e jag hos Lisa flisa i trollhättan. Nathalie är också här:) hon va på metallica eller ja inte då!!..

Jag o lisa gjorde jätte gott potatismos , hemmagjorda köttbullar, lingonsylt, o brunsås. fiiint. Gottt!!!!
bara för att det va hemmagjort. inga färdiga saker här!!...:)

Annars i helgen. JAg o Lisa Shilberg va hemma by her. o såg på en mycket bra film Wristcuter- a love story. 

I söndags hade jag o Mamma mys med god mat o film.



Ja o igår va det måndag.
Vardagen börjar igen. inte för att den nånsin har varit frånvarande eftersom jag jobbade hela helgen. och hela söndagen helt själv, mitt eget val alltså.

Nu ska jag snart åka hem.. meee BUSS... 








pusss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0