sova

jag avsatte den här dagen för viktiga saker o vad blir det av det. jag vet inte riktigt. jag har gjort någurlunda vad jag tänkte. men jag blir ju aldrig klar o jag står ju stilll på samma ställe o jag gör ju samma sak om om om om om igen. vad ska man göra då? när man försöekr o försöker o försöker men sitter fast. jag har grubblat på det här hur länge som hellst, så länge jag kan minnas. vad gör jag nu. det är bara att blicka frammåt. men hur går det ihop när man bara trillar bakåt bakåt.. som om det inte fanns något framför en. och om det nu fanns, så når man det inte för att vägen försvinner under fötterna, så man drar sig bakåt. och aldrig frammåt.. det enda man kan få av framtiden är planer o hopp om något där framför det som är nu. men det tjänar inget till. för man står på samma ställe. hoppar sitter eller går, men kommer ingen vart. om det inte är vägen som ramlar bort av sig själv, så är det jag som sätter mig ner o väntar på att någon ska dra den bort.



okej nu ska jag nog gå o sova, gå o lägga mig för imorn ska jag jobba o träna o kanske plugga. ska ta o rycka upp mig lite. halvbra idag ändå. träna i alla fall. spinning 8 på morgonen en ledig dag. inte fy skam.
tänkte jag skulle vakna upp imorn utvilad till en strålande sol så allt e frid o fröjd så jag kan ta mig en morgon-jogging-runda ner till sjön. (ner till sjön låter bra,men e ganska platt, fast jo en nedförsbacke, de sissta 100 metrarnaa) e nämligen i ljungskile. så här finns en sjö. efter det blir det frulle o lite plugg om jag hinner o sen iväg tll jobbet...
..ooo efter det får vi see vad som händer.. 


peace 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0