less is more

Ja det är ju så man brukar säga.
Därför så tänkte jag inte ha så långa inlägg, när jag ändå inte har det där super kreativa skrivandet som man kan få bra betyg på eller beröm över att det är så snyggt o bra. Det är närmare mer bara flum. men det är sån jag är. klart jag kan skriva vädligt fyrkantigt o rakt. men vem tycker om det? Det är ju väldigt stelt med fyrkanter o raka rutor.

Specielt när jag inte behöver skriva i fyrkantsform. Det räcker med att bokstäverna kan ha lite väl raka o fyrkantiga former. Ja, jag vet det är ju inte själva bokstäverna som gör texten mjuk eller rak.  Men visst hårda o mjuk vokaler. and so on.


Igår va jag Frida o Lisa hos Angelica på Middag. DET VA SUPER MYYYS! synd bara attt det blev så tidigt att vandra hem. Fridis skulle ju åka till Paris idag o Angelica hade varit uppe sen 5. Men det va super gott Angie!!

Men Guld värt sådant insiativ min love Angelica!!

Så nu hoppas jag att våra planerade Onsdagsmiddagar blir mer än 1.
(och här stämmer inte less is more in hellt o hållet.  Men så är det så att en gång i veckan är bättre än varje dag i veckan så då stämmer det bra i ändå. )

Idag är jag ledig.

ganska.

 Igår valde jag vin, efter förpackningen. Den va jätte fin. Söt o god också, passade fint till   Marängswishin. Räcker nog mer än 1 kväll för oss girls.

Igår fick jag ett av mina kursintyg på posten......wehi

Eftersom jag har också en ordningsam Hanna i mig. En ganska pedantisk i vissa tillfällen. har jag en pärm, med skola o jobb papper. (okej så har väl många). Men hur som hellst. har jag även andra gamla papper o sånt som e bra att spara.

Som ett exempel, När man är ungefär 4 år går man på 4-års kontroll på vårdcentralen. Då kollar de om man är lagom lång, lagom tjock och lagom smart för sin ålder. 

Till den delen att vara smart, då får man rita ett streck o sen någon fyrkant o ringa in strecket osv. Men man ska även rita ett självporträtt. Men vad jag kan minnas ville jag inte det utan jag ritade ett mumintroll istället. eftersom Mumin var min favorit. 

   och så mitt konstverk.. tänk nu på att jag precis hade fyllt. 4.  hihi.



Ja nu ska jag nog gå till gymmet en sväng o biffa lite.
 
Får se vad man kan hinna med en sån här ledig dag då.
Ikväll ska jag ju i alla fall till Göteborg på kurs:)


Nu damp en trasig ELLE-tidning ner i genom brev inkastet. snarare brevbäraren orka inte ta all post var för sig utan tryckte in allt samtidigt så den gick sönder i kanten. grrrrr.


gonna goo... kiss

Kommentarer
Postat av: LISAA

hej älsklingshanna.

vad har hänt med ditt bloggande ?? DOH!

jag tänkte ringa dig igår när jag kom hem..men jag var helt fuckad å somnade typ. Jag slår en signal när jag har slutat jobbet idag!, hoppas du mår bra. PUSS

2009-03-09 @ 16:14:13
URL: http://lisaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0