planera planera

Ja man har så många planer o ideer för vad man ska göra i livet så vet inte vart man ska börja
men det är väl bara att kasta sig ut o leva livet.

Idag har jag i alla fall hunnit

plugga

gått lång promenad med Ninni 2 timmar, planerat roliga resor...hihi. ska bliii sååå kul

En spikad är fjällen om 2 veckor. :) 4 dagar snö, sol, Snowboard, afterski , varm choklad i backen, oooo...



sedan efter promenaden, med ett stopp för att fika hos min mor me...skyndat mig till yogan. missade den nästan.

efter det plinga Frida o titta förbi o även vi har många bra ideer långt härifrån..

Imorn ska jag jobba halv 10 till typ halv 9. så kan ju behöva lite skönhetssömn om jag ska vara lika vacker hela dagen.

jag får inte glömma att nämna jag har fått ett väldigt oskönt skoskav på hälen, så vet inte vad jag egentligen kan ha för skor. om jag kan ha några skor. o det ser inte så respekabelt ut att inte ha skor på sig så här på vintern. fast det är kanske vår nästan, kändes i alla fall så idag... SOOOOOL

älskar SOOL  


nu ska jag sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0