SOLsken..

Ja det känns faktiskt att solen lyser. vilken underbar känsla. sol sol. älskar solen. att det blir ljusare känns faktiskt att det blir ljusare. varmare.


The Hives igår va så jävla bra. träffade även på några vänner från fagersta.. vilket sammaträffande, men sen tänker man efter lite... The hives kommer ju faktiskt från kära Fagersta.

nu packar jag min snowboardbag. väntar på att min mor ska komma förbi med bullar. :) fast inte fika än.. har ätit frulle 2 gånger idag. först när jag vakna. va jag så hungrig sså gjorde mig en lite gröttalrick.. o sen va det frukost på Kaktus med LISA, NATHALIE, LISAS syster MIMMI, o SOFIA lisas gamla klassmate. dock va min frukost en stor LATTE.. och ett provsmak av deras frukostbuffe. mkt gott!!!

ja vad gör jag nu. jo jag går runt i mina högaste skor o lyssnar på the killers. samma skor som jag hade igår. ett jätte bra val. för jag blev så lång. ja jag va lång för en gång skull. o då såg man mycket bättre o hoppade mycket högre.  

BEATA:
Inatt drömde jag att du och jag flyttade ihop i en femma. I några av rummen var det stora jordgubbar och smultron på tapeterna, men i de andra var det sönderrivna tapeter med tomtar och julbockar på. Känns det som ett grönare gräs?

Du är en mycket kär vän:) va länge sen vi sågs nu.. vi får ta o ses snart!! det är nog ett grönare gräs.. jordgubbar o smultron..

jag har ungefär 1-2 månader kvar i min lägenhet nu.

Ja varför säger man upp en lägenhet mitt i stan med billig hyra. en trea med ny stor balkong med glas.
Det kan man ju fråga sig.

Men vill man bo i ett glashus hela livet. njo. får man panik när allt rullar på o man märker knappt att
-oj nu har det gått en månad. en månad av ens liv. panik. man lever bara en gång. fatta bara en gång. helt sjukt. och nu har man levt i mer än 20 år. antagligen kanske inte ens hälfte o inte en tredjedel av livet. men fatta tiden bara rullar iväg o om man gör sig så himlans bekvam på ett ställe, man kan ju fassna. då sitter man fast.

man lever bara en gång. så vill upptäcka det som går att upptäcka göra så mycket som möjligt. men vilka ideeer ska man följa. man blir ju hellt förvirrad. vad ska man göra. det finns så många länder man vill se. så många människor man vill träffa. så mycket man vill göra.,.

och vad gör man. jo man lunkar på i sitt vanliga liv. gör inte mycket.
så det är det snart ändring på.

fast visst. man får nog anpassa sig lite efter sitt samhälle. det är ju meningen att man ska fasssna, o ha fast jobb. o fasta rutiner. allt ska sitta fast man blir ju galen.

nu kan jag ju tala om att jag e ju lite flummig o jag vet knappt själv vad jag menar. så om ni inte förstår. så gör det inte så mycket. jag försöker bara säga att man ska ta vara på varje stund i livet. varje dag är olik deen andra. alla människor är unika. det finns inte en enda som är samma. 

så jag ska försöka leva livet o va så glad, snäll o ha så roligt som möjligt! För varför vara elak, depprimerad, lat, tråkigt?.. även om många är ganska puckade.. varför ska man vara det själv.. (ojoj nu dömmer jag andra jag egenligen inte vet vilka jag menar..hm. aja.)  haha. nu kan man fråga sig hur länge det håller att var så jävla glad som jag e nu...haha. men det får jag ju ta vara på:)

weeeeehi.



så jävla lycklig...!!!!!!!!!! det kom från ungefär ingen stans.. eller så spara jag alla lyckliga känslor till vissa stunder, så jag e så lycklig just nu extra lycklig. känns som det inte finns något tråkigt i mitt liv just nu..haha!!!

en underbar kväll igår FRIDA.. you are my love!

o tack för en mysig frulle-stund!..lisa o nathalie.. o sötisarna.



peace and love

Kommentarer
Postat av: LISA

oj vad hände här dÅ! Snygg design ! Men huuuuuur har du haft det i fjällen gumman ??? och nääääär ska du komma å hälsa på mig?? RING mig. PUSSPUSS

2009-03-30 @ 10:09:32
URL: http://lisaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0