where is my mind.

Where is my mind. - The Pixies

Den låten är, vad ska man säga. bra.
lyssnar på den nu.

Nu ser jag på Sex and the City,
Hur många avsnitt finns det. jag har hur som hellst nog sett alla flera gånger om.

Har jobbat idag då. Det va kul. började hänga om lite. kul med massa vår-färger.

Ooo va fint SOOOLIGT väder det är.. eller va idag. LOVE..

mindre älskevärt.. jag har ungefär rödahund. Eller nej. vet inte va det är så ska inte säga det.
utslag. är ajg allergisk? hm. dont know.

nu va sex and the city slut.

jag skriver lite segt. jag måste ha något att skriva innan jag e klar.

Imorn ska jag göra massa saker!!..

PLUGGA

TRÄNA-gymma

träffa LISA silhberg

hm boka tatoo-tid?

JEANS-ansvarig möte i GBG

ja. hinner jag me mer saker så gör jag ju det också.




grr. e trött, men jag orkar inte sova nu. ser på tv. det e inte super kul. men är ett spännande program jag hitta. Scary.

NU BOKAR JAG O LISA HULTSFREDBILJETTER....weeeee. hihi. snart. nu. lisa gör.

time tooo soova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0