Eftersom alla e borta o flyger o far...

Så sysslar jag nu med att svara och skriva mejl..

 repetera lite...


LISA K.. Snart i Sri LAnka (saknar hennes så mkt! , men ses nog i DEC)

LISA S.. vietnamn (ska nog ta o skriva ngn rad till henne nu)

LISA F.. borta i USA, men annars i SKÅNE.. men hoppas vi ses i DEcember! miss you

Frida G.. Andra sidan jorden NYA ZEEELAND.. där hon passar barn!

FRIDA L.. Milano. (annars bor hon ju STHLM, men inte så långt) men ska åka till henne nästa vecka! YÄY!!! och då får jag även träffa på käre vännen MILLE från Fagersta, som pluggar i Milano nu!

SOFIA... SAmbia jobbar på barnhem


(Har jag glömt ngn nu?!)

MEn vilken tur att det inte de enda underbara vännerna som finns utan finns de som inte flyger iväg från Sverige.

Så ikväll blir det Tjej-mys-kväll Hos min kära granne Anna!! (iaf samma stadsdel o 2 hållpl)



Ska ta mig till gymmet idag me, men måste komma igång med plugget först, så får se hur det går.hihi.. alltid svårt att börja!




Och igår va en mysig kväll! Björn o jag va först o fika i Stan sen en mysig kväll hemma:)


OCH OM EN VECKA ÄR JAG I MILANO!!!!! YÄY!



puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0