måndag

innan jag gick hemmifån upptäckte jag att mitt foder i väskan va trasig så jag tänkte, ja då nålar jag det, men syr o lagar det när jag kommer hem. Tänkte även: bara jag inte glömmer bort det här o sticker mig! Och när nycklarna skulle upp från väskan o jag in i lägenheten fick jag ju självklart en nål i fingret! Ajjj! HAHaH




Ja denna dag har flytit på ganska bra i övrigt.
Känner mig lättat över att det mesta av plugget är iväg skickat. och inget jag kan göra något åt! yäy!

Bara ett prov kvar! och inget plugg idag ska säga! Ska bara va ledig ungefär.

Anna kommer nog förbi sen då ska vi mysa o dricka te.

hm har julstädat lite idag i alla fall, damsugit överallt... förutom balkongen, kattlådan, badkaret och lämnade även Beatas rum osuget. Snart är det dax att julpynta lite mer.,. har i alla fall fåt upp en stjärna, en adventljustake utan ljus, 2 juldukar och sen har vi ju våran beelysta balkong och en palm med lysande kristaler (ja ngt sånt av plast, men växten är riktig när vi kommer ihåg att vattna den!)...






PEACE o pussss






ingen hubbabubba bubbla längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0