tyg fika o god middag

åå nu e jag så trött! Så blir det när man går till sängs alldeles för sent. men hade min kära bror på besök så satt uppe o prata massa;)


MEnyn för idag:

byta vårdcentral, ja man skulle j ha gjort ngt vårdval där i början av hösten vet inte vart den lappen hamna, så om jag inte ville ha en 6 mil härifrån va det bara att ta sig dit o skriva på papper.

Sen Gå till TYGAFFÄR med Anna... hittade tyg till en kjol jag ska sy!!
följt av Fika på Cosmos och sen en runda på stan!


Nu tillbaka.. Elvira o bäbis Iggy på besök och Beata o hennes syster hade gjort jätte god middag.

Sen blev det en liten titt på plugget. och vem fick bäst resultat av 100 studenter.???..(på första Design i profession tentan) hihi. JAG.
Men sen kan jag ju tillägga alla hade inte ens lämnat in tentan, så av 60 kanske. och då var det bara 8 som fick VG. weeee!!

Nu tröttare än tröttast. ska nog sticka lite o se vad tvn har att erbjuda. sen kanske jag orkar börja läsa 40 sidor om Industridesgin i Multidsciplinära team - problem och möjligheter.



puusss

Kommentarer
Postat av: Anna

ooh.. grattis till förstaplatsen:) grymt!

2009-11-05 @ 20:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0