Freeeeeeeeedag:)


Har varit lite småsjuk sen i Söndags ungefär.. blä. förskyld o allt vad det heter. Idag har jag nog blivit lite friskare..!?

Har ändå kämpat på med plugget, men har inte varit lika effektiv, som jag kanske borde..men e ju små sjuklig!


I förrgår häls på Anna som kommit tillbaka från dalsland igen till vårt kära Kortedala.. blev en liten promenix och sen Godis och film. "new in Town" men bland annat RENé ZELLWEGER. En romantisk komedi.. ganska förutsägbar men rolig ändå!

Igår trodde jag först att jag hade blivit friskare!.. men va mkt förskyld! och är..:( men  Fika i Haga ngn stans med Björn(kommer såklart inte ihåg vad stället heter, jag måste bli bättre på namn!!!) mycket mysigt sen hyrde vi film. Män som hatar kvinnor. Och det var ju en jättebra film!!:)


Nu sitter jag o pluggar har gjort klart en uppg. så ska börja med nästa föreläsning nu snart;)
Och betalar räkningar<----HATA!

Ikväll blir det Fredagsmys hos Anna!... Idolkväll..hhihi



puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0