FREEEEEEEEEEDAG





Hanna completed the quiz "Vilket slugt djur är du egentligen?" with the result Fladderhund!.
fladderhundar är envisa, och mosiga! Och mosade, och om man mosar dom blir dom ännu mosigare. Men om man blir en mosig och fladdrig fladderhund ska ...man vara nöjd! fladderhundar är nämligen mycker vackra, med sina fylliga läppar och ihopväxta ögonbryn! Det är därför alla populärapersoner blir fladderhundar!.

Vet inte riktigt hur det resulatet kom fram. men e ju het ok..haaha



Okej det här sysslar jag men en fredags morgon klckan ni0. Men jag har allt pluggat i en timme nästa, tog bara en liten paus..hhaha.


Vad som händer i helgen är oplanerat än så länge.. finns mkt som kan hända.. typ allt! Eftersom jag inte har bestämt mig.

Det enda jag vet nu är att jag ska plugga plugga klart den här tentan och lämna in den, sen ska jag på spinning eller bara till gymmet ett tag. Och efter det är jag FRIIIIIII!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0