helg igen... göööttt! ;)



Igår mysig tjejkväll me Idol hos Anna:)

Verkar som jag är lite friskare säger jag nu och hostar massa.. men känns ändå lite bättre.

Nu har jag ätit blåbär/banan havregrynsgröt (med kruskakli) med mjölk
o sitter här o dricker mitt favorit tee Roobius tee (strawberry and cream).




Vad händer idag då? för förskyld för att göra något allt för galet blir nog någon slags hemma kväll. 
Eller kanske hälsa på min familj.. va länge sen.

nu slöa framför tv.. ska nog städa lite sen o sen läsa lite efter det vet jag inte vad som händer;)


söndag blir det på kvällen "stuttsmatte träning"... hihi. några Wake-kompisar har börjat med det ngn stans i Frölunda.. jätte bra träning för wakeboard, sutttsar gör volter och har ett wake-lina. (nästan som på riktigt)

Ska bli kul o se på gymnasterna som bara tränar stuttsmatta cokså, tydligen duktiga..hih.



Och Måndag kommer min kära syster tillbaka från ÅRE.. och kommer förbi här när hon kommer me tåget från Norr.. hon kanske ska få en klippning av mig. om jag hittar saxen;) hihi.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0