Booooorrrreeeed

timma in och timma ut har jag pluggat denna dag..

Men jag har hittat anledningar att gör annat som..
  • Kommit på en ny ovana. bita på nagalarna. men upptäckte till mitt fördärv att det var både äckligt och tråkigt för man fick ojämna o väldigt korta naglar. Så det får förbli ett väldigt kort beronde. (inte meninge att någon ska förstå för det gör inte jag heller)
  • Druckit kaffe (mkt liten kopp!), gjort Lunch (jag gick upp tidigt så då får man äta lunch nu vid 12. men så va man mätt så då kan man inte roa sig med att gå o småäta (Lika bra det! för det är en ovana jag ska vänja mig bort vid, och det går faktiskt ganska bra!)
  • lite små pauser för att ringa "välidgt viktiga samtal"..ja!
  • Nu återstår bara träning i någon form idag.
  • kanske städa
  • sen är det mycket plugg, men efter en liten kopp Kaffe igen är redo för ändå roliga färgövningar. det är bara det att jag är fruktansvärt RASTLÖS!! spring i benen kanske det är, så nästa gång jag inte kan göra ngt för att jag är rastlös blit det till att ut o springa eller springa till gymmet kanske. (mitt knä får jag väl lov o tänka på!)

och nästa inlägg ska bestå av massa bilder...

peace..

nu har kaffet bubblat klart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0