Drömma på norska?

återhämtad från gårdagskvällen gåiniväggentanke. okej. jag överdriver.. var inte så farligt.

nåja.

Nu berättar beata om en mkt rolig dröm.. hm ska inte berätta men rolig..haha.. okej lite..

en halvnorsk tjej som inte egentligen tycker om söta beata men så tar den norska sidan över hos henne och blir väldigt kär. Och då gör norska kärleksförklaringar.   

Nu har jag börjat lite med en hemtenta, går bra men har tagit en lite paus för att springa och det gick så fort så fort kändes osm jag kunde springa förbi allt. och hur långt som hellst. Avslutade rundan med att köpa ett paket Lucky Strike.

Ätit lunch mkt god vegetarisk lasagn. så nu är jag redo att fortsätta plugga. mätt, inget spring i bena kvar och fått mig ett skratt över beatas dröm. Ja alltså jag utelämnar detaljerna, och det är nog det roligaste.


pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0