fredag fredag fredag

Ja idag satte jag min fötter på det nya gymmet. jätte fint. så kommer nog dit igen.

Annars har jag pluggat. o pluggat. på balkongen i solen. underbart. trodde för några dagar sen att sommaren var slut. men nej inte än.

Ja och har jag en förmåga att bli fruktansvärt rastlös.. vad tar man till sig då? en liten undran sådär bara...????!


Nu är katta här beatas mycket trevliga vän, hon hade med sig en flaska brännvin. vi har gjort oss varsin liten drink av något slag.


Snart ska jag gå o möta Björn vid spårvagnen:) han har varit borta alldeles för länge..! men snart e han här:) hihi.


Och nu sitter jag här medan de övriga tog sig en nypa friskluft med en cigg i handen.

Jag funderar även över om jag kanske ska läsa klart de där kompendiet jag höll på med på balkongen.. va väldigt skönt i solen, så blev stundtals lite väl bekvämt så att jag la papperena åt sida o blunda.
Okej. det e fredagkväll.. kanske inte ska det då.

Nu är den friska luften slut på balkongen.


peace


Imorn ska jag på bröllop!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0