varför

Varför går dagar nästa aldeeerig som man planerade dem. Det är ju kanske både dåligt o bra. men vill ha lite kontroll.. eller något sådant i alla fall...

tänkte ju köpa ett jättefint överkast på Indiska. men så va det inte riktigt som jag hade tänkt mig ju.
Men jag har en annan idé. Men den kunde jag ju inte få tag på en gång. Ett rosasamhetsöverkast.
Med silverkuddar o rosa, gröna o blå pasteller. lite spets. mm det kommer bli fint.
Men ville ju ha med mig allt hem nu nu nu nunu. så då blir jag frustrerad o grinig.






här e några som skulle va fina till vardagsrummet... :)






Andra saken som inte heller gick som planerat. va den goda limebakade havskatten jag skulle äta till lunch med rotselleri o hummersås. Smaka mest smör smör smör. men med några saltkorn o peppar smakade fisken helt ok iaf. men inte vad jag hade planerat.

Som planerat så bakar jag o min kära mor lite bröd nu.
Beata skulle varit me med.. men blev moster Idag:) .. så firar med Champange någon annan stans i lilla staden. ) Tänk ett helt nytt litet liv: Iggy Alma Beata.  Mamma Elvira nu alltså:) super mega grattis!!!!

Dagens pluggande varade bara i 1 och en halv timme. (men igår va det allt 7 timmar!!.. om inte mer..) jag har fått bra grepp om allt i de 2 första uppgifterna.. men kanske skulle ha ängnat lite mer tid till det idag. men så här på kvällen e jag bara trött o trött o orkar inte ta tag i det. men imorn ja då ska det pluggas.. efter en liten jogging runda så att mitt knä kan klaga lite mer..hehe. men bra för övriga mig;) blir 4e morgon springturen imorn då den här veckan. men man vaknar så bra ju!! hihi



nu e nog brödbaket klart snart..hihi 50 fina frallor med valnötter, russin o kruskakli o allt vad det heter.
tack till min kära mor.. jag var inte den mest aktiva av oss..hhihi.


Imorn kommer nog Maja o frida hit på lite mys;)


peace &  love






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0