te o plugga

Idag har jag plugga i kanske 1,5 timmar än så länge.
Många koka te paueser blir det nog.

Senare kommer nog ett besöka friskis o svettis som ligger när till hands 5-10 minuter promenad. Och så bra att de har en prova på vecka nu, så att man får prova att svettas i deras lokaler.

Hm ligger nog ett litet storkok framför oss idag. Ngn god linsgryta kan det bli.

Och en tvätt tid ska hittas.. usch. men så bra.

Imorgon kommer min kära mor.
Då ska Jag inhandla ett jätte fint överkast från Indiska. och kanske några matchande kuddar.
Det ska även bakas lite bröd o annat trevligt kan jag tänka mig. en mysig middag i Kortedela.


ja nu tillbaka till boken Design i fokus.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0