morotsoppa, nytt hårklipp, 3 nya böcker :)

varför planera och göra listor när jag inte följer dem?

Följer dem delvis, men inte så mycket som jag skulle vilja eller ja mer borde.

Idag var planen att plugga plugga o sen träna lite., följa med beata in till stan en sväng och hämta hennes kamera på Salongen (en sväng ja..hhi)

Fast idag gjorde det inte så mycket att jag inte följde min planering hellt.. det har varit väldigt trevligt! För hur ska man kunna planera när man inte vet vad som ska hända eller kan dyka upp. Bra ursäkter har man alltid! eh.

  • plugg
  • åka in till stan, lunch i Haga (och stället hette? jag ska bli bättre på att komma ihåg namn!)  morotssoppa med örtfralla.
  • ett besök på Salongen, Cyptekk (blev kvar där en stund trots allt.. så glad! äntligen!)
  • Fika på kringlan med Beata och Rebecka..
  • En snabb sväng till åhlens, Rebecka köpte fint orange läppstift o ngt mer. Vips så var klockan 7.. och det blev 7an hemmåt.
  • aha! Upptäckte jag hade en avie på mobil (med stoor tur räckte batteriet ända fram till kassan, batteriet vill inte vara me mer!) Paketet bestod av tre böcker: Modefabriken, Mode att skapa och Modeologi.  
  • åter pugg!! men först lite vegetarisk lasange...

Nu sitter jag här med två fina små siameser i knät och återgår till plugget. Träningen blev tyvärr stryken denna dag med på listan.. men imórn, ja imorn då ska jag springa i evigheter..!!! hihi


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0