weiei

rastlöshet är mitt största problem just idag. varför blir jag så fruktansvärt rastlös.

Nu har jag i alla fall skrivit klart en uppgift på en tenta 2 kvar.

Så då borde jag börja på andra på Design i proffesion o teori, men inte det istället börjar på 3 på design o konsumtion.

Jag har en förmåga att råka göra det som verkar roligare först. än så länge är det hållbart. men den tentan som jag har mäst kvar på ska vara inne en vecka tidigare och är 3p större.
och den kursen som är minnst och ska vara inne sisst med är jag i princip klar med snart.
Hur som hällst håller min planering än så länge.

så dags att se en föreläsning om Modernismens genombrott!

jo tillbaka till att vara rastlös.

1) gå ut o spring.
2) ta en promendag.
3) stå på händer.. (hm ja eller varför inte börja med att råka slå huvudet i väggen för att glömde bort att kunde inte lyfta på benen på grund av byxerna..haha)
4) drick masssa vatten.

Nu är jag inne på steg 3. har alltså tagit en promenad på 45 minuter, rensat huvudet och även upptäckt att jag får ont i ryggen av att gå långt. och även stått på händer..


nä nu ska jag se föreläsning



peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0