go morgon..

Lite tidigare än igår!...haha.


nu ska jag städa i fixa för min mammas Kusin ska komma på lunch i min lilla lägenhet.. även mamma o syster!


Så städa, diska, gå o handla, duscha, vika in tvätten, skulle jag behöva göra innan 12? eller iaf 13..hinner jag. det får vi se.


Igår! en fin kväll.. mysigt fika hos Beata o Suzie , vi ska besöka henne i Hamburg, så då ska hon visa oss stan o det bästa ställena... gissar hon har endel koll eftersom hon dj endel själv..hihi. och då måste det bli en tripp till BERLIN.. hälsa på Malin och kanske lite andra!!! men när ska man klämma in den här resan??? hoppas på i oktober-.. om man kanske har lite höstlov??..hehe ingen anning.



Iaf efter det långa mysiga fikat åkte vi in till andra lång och sa farväl till Suzie över en drink också! OCh träffade igen hennes söta tyska vänner:)


inte super uppklädd var jag.. lagom för dagen!


Jeans: reaplay
skor: mina nya boats H&M
linne: carlings (saints and mortens)
TRöja: vintage.. av min kära granny! (hemmasyd, men sen är hon en sy expert också!)
jacka: Monki.. aa gillar blue- shiny stuff to day!...hihi




Bara lite mer make hos beata o sen var vi redo för lite andralång..haha





MEn nu måste jag nog fortsätta med det jag höll på med..vad det nu var!?!?! aaaa.



pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0