hmmm

säg mig sanningen. är det så här det ska vara. jag vet inte. var är jag. vem är jag. vem är du. vem vill jag vara. vem vill du vara. var är du. var jag är, ser du, jag är här, just här. vem jag är, jag är den jag gör mig till, vem gör jag mig till. till någon jag vill vara? jag är här och nu. framtid har inte hänt. dåtid är passerat. vad kan jag ändra. vad vill jag ändra. vad ska jag ändra. leva här och nu som jag vill leva, som jag vill vara. då blir framtiden det jag vill och det som jag passerar det jag ville då. jag ska vände mer ut och in på mig så sanningen kommer fram. eller...? hehe



Nej nog tänkande, inte för att det var så mkt tänkande.


SVTplay. ja tv är ju slut. sa poff o dog.



HAR varit en mycket rolig dag idag. mycket nytt;)


haha bäst jag slutar skriva innan jag blir heeelt flum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0